Translate

söndag, maj 04, 2008

Imorgon är det dags att köra igång med träningen igen...


Det har varit uppehåll nu ett längre tag eftersom jag inte har mått så fantastiskt lysande psykiskt p g a den berömda serotoninbristen.
Nu pekar dock alla kurvor uppåt och jag kör igång hårt imorgon med cykling t o r till stan från Johannedal där jag bor blir det 2,2 mil och sedan ska jag träna överkroppen på härliga Helex. Det ska bli så skönt!
På måndagkväll är det dags att heja fram Sundsvalls stoltaste drakar till den seger de så väl förtjänar.

Jag älskar Sundsvall Dragons och för mig är det bara roligt att jobba idéellt på deras hemmamatcher och jag gör det med stolthet.

//träningsglädjemamman

3 kommentarer:

Fettoklubben sa...

Duktig flicka kämpa på

Unknown sa...

Jag vet - det är värsta coolt! Om jag orkar tänker jag cykla till kyrkis på tisdag också.

Bengt sa...

Hej Harjet jag har lackt ut artiklen på min metro blogg så det blir nog lite reaktioner hoppas jag. Ha en bra dag på er.