Translate

torsdag, juli 03, 2008

Jag vill se Adam Tensta ikväll på Gatufesten i Sundsvall..



Problemet är bara att jag har fått oväntade utgifter och det suger. SÅ för min del blir det inget av med den konserten ikväll om inget under sker. Jag får väl se fram emot The Ark som vi ska sjunga med imorgon kl.24.00 på Stora scenen istället. Men Ola Salo är en så galet bra sångare och låtskrivare så egentligen borde man ju vara nöjd med det. Hade hoppats i smyg på ett tredagars pass eftersom vi är med en av akterna. SÅ blev det nu inte och det är bara att gilla läget ;-)

Efter konserten hoppas jag kunna se Petter litegrann i alla fall. Jill Johnsson är ju hur bra som helst och hon har konsert kl.20.00. Vore kul att se henne en hel konsert, live har jag bara sett henne på Caprice med Sundsvalls Kammarkör förut....

Jag ska tvätta tidigt imorgon bitti så jag har lite kul kläder att välja bland inför kvällen.

//musikmamman

Inga kommentarer: