Translate

söndag, oktober 26, 2008

Rapunzel of Sweden



Idol, Amanda Jensen håller här på att få en hårförlängning gjord med hår från
Rapunzel of Sweden.
Produkt: Nail hair #60
Amanda blev lika nöjd och cool som alltid!
Förlängningen är utförd av salong Posh

Jag skulle vilja testa att göra en hårförlängning någon gång. Just ROS har riktigt prisvärda hår att köpa. Är sugen att köpa clip-ons för 990 kr i äkta Remy hår från Ryssland. Det är galet billigt jämfört med att gå på salong och det kan kosta upp till 10 000 kronor!

Får bli en senare fråga för nästa månad så ska jag sätta igång med MaryKay är det tänkt om inget oförutsett händer. Jag tycker det är så otroligt roligt att försöka se så bra ut jag kan med mina förutsättningar.

Är det någon av er bloggläsare som testat? Blir det bra om man gör det själv hemma med clip-ons? Svårt att lära sig?

//Harriet

Inga kommentarer: