Translate

tisdag, december 09, 2008

Trevliga bekymmer (som omväxling)


Sitter här och är fortfarande en aning förbluffad över att jag - som inte är någon speciell person alls - ska vara med i Körslaget. Tycker fortfarande att det är fantastiskt! Är fortfarande överraskad och ödmjuk inför uppgiften.

Mina trevliga bekymmer rör ämnet kläder. Vi har ju fått en speciell körfärg som vi skall ha och den är rätt svår att få tag i. Så jag har beställt lite här och lite där. Det kommer gå rätt så mycket pengar då jag inte vill se ut som en luffare i tv.

Imorgon så ska jag till frissan och så är det lite aktiviteter runt Team LaGaylia imorgon. Ska bli spännande. Så då kommer dagen att gå i ett nafs. Undrar vad jag ska ha på mig då? Tur jag har tvättstuga ikväll så jag har något att välja på *fniss*

Jag ska helt byta frisyr och färg så det blir till att sminka sig läckert och ha snygglasögonen på sig då.


Kuuuuul ska det bli med allt - och lite läskigt - med tv trots allt. Jag har ju varit med i ett tv-program förut 1994 då jag väntade Johanna.Var med i Maj Fants program och ämnet var utseendefixering. SÅ kan ju inte skryta med att vara van tv direkt - hahahaha!

Jaja, hoppas att ni kommer rösta på oss! Vi uppskattar alla härliga norrländska städers stöd.

Massor med kramar,

//Harriet


1 kommentar:

Supermamsen Green World sa...

HM? Vad menar du med att inte du är speciell harriet ?

Jag kan garantera 100 % att du är mycket speciell...Fniss