Translate

fredag, januari 09, 2009

Har massor att göra imorgon..



..hur ska jag orka med allt.

Jag jobbar mellan nio och tre. Efter det ska jag på kalas, sedan hem och ordna med middag och sedan bums iväg till Knaust för att träffa Team LaGaylia gänget kl. halv sju.

Jag kommer vara som en död sill sedan på kvällen.

På söndagen ska jag skeppa iväg en massa möbler och plocka ihop kläder i lgh så jag har lite att byta med. Jag ska också sortera kläder för att kunna ge bort till Erikshjälpen. Tänkte skicka iväg lite sängkläder också. Jösses vad med jobb. MEN jag lovar att halva söndagen skall SOVAS bort.

Imorgon är det sista dagen för gulliga Muhammed på jobbet för han ska börja plugga på KomVux. Han är så duktig som verkligen tar sig iväg och jag är stolt över honom med. Hejja Muhammed!

Vi har fått tillbaka sovrummet nu Nymålat! och vi har ställt in Christers säng så länge eftersom vi måste köpa nya resårbottnar till min fina barnmorskesäng. VI börjar få lite struktur på lägenheten nu och den nittonde januari kommer vår platt-tv och flyttar in i vårt vardagsrum :-) Den har vi köpt här. På Onoff i Sundsvall. Det är en Samsung LCD Tv LE - 46A568.






Massor att göra även fortsatt alltså. Kul, fartfyllt och bara härligt och intressant liv.

Jag ska lägga till i mina aktiviteter att börja sjunga i en ny kör också på Bosvedjans kyrka tillsammans med underbara Ulla Svedin från mitt Körslagsgäng. Ska bli kul att sjunga klassiskt igen. Undrar just hur jag ska fixa det jag ;-)

Må bäst alla,

HEJJA PÅ TEAM HANNA I KÖRSLAGET IMORGON NU - OCH GLÖM INTE ATT RINGA OCH RÖSTA!

Inga kommentarer: