Translate

torsdag, januari 08, 2009

Längtan efter ett bra sound....



C'est La Vie


Wot's it to ya?


Dominoes

Jag var helt galen i den här karlns musik (Robbie Neville) när den kom. Den här LP skivan spelade jag sönder totalt. Han sjunger galet bra och jag älskar trummor och percussion i låten. Tråkigt att han bara försvann. En annan jag också gillade var den här mannen.


Terence Trent D'Arby - Wishing well


Sign your name


Dance little sister.

Terence Trent D'Arby är såååå grym. Jag saknar detta sound i dagens musik. "Suckar längtansfyllt" Han kallar sig nu för Sananda Maitreya.

Those where the days,

//Harriet

1 kommentar:

Supermamsen Green World sa...

Vill bara tips dig om att det öppnat ett nytt Asberger-adhd boende på Lv 5 i Sundsvall där jag kommer arbeta -tänkte på sonen ...kanske något honom...Det skall bo hyresgäster där som är mellan 18-35 år ungefär ..o proffsig personal eftersom jag skall jobba där ...Fniss