Translate

onsdag, mars 18, 2009

Dampond mage - och 6 veckors väntetid för undersökning.

Hade sett fram emot att få komma på koloskopi för att få reda på vad det är för fel på mig så fort som möjligt - men får nu vänta ända upp till 6 veckor innan jag får reda på något.

Symtomen är detsamma; feber, trötthet, illamående, blödning från tarmen och många tvåor på en dag blir det. Framförallt har buken svullnat så det ser ut som jag är gravid i åttonde månaden - väntar snart att få åka in till förlossningen.

SÅ länge jag inte blivit undersökt kan jag inte få någon medicin och så länge jag inte vet något blir jag ju fortsatt orolig över min situation.

Det är faktiskt jobbigt detta men jag hoppas att blodproverna jag tar imorgon ska visa något som gör att de kan skicka en akutremiss till sjukhuset för en snabbare tid. Det här är olidligt. Jag jobbar ju äntligen heltid och älskar mitt jobb. Jag vill kunna göra bra ifrån mig - istället får jag göra så gott jag kan - när jag egentligen vill ta i ordentligt.

*suck*

Lär väl återkomma i denna sak...

Inga kommentarer: