Translate

torsdag, april 16, 2009

Idag mår jag jättedåligt...

Är hemma från jobbet då jag mår illa, är jättetrött, känner mig konstig i magen och mår bara allmänt pyton. Jag skulle nog kunna sova hela dagen om jag kunde. Var i alla fall iväg och kollade blodsockret och det var 11,7 och även om det är förhöjt så är det ju inte skyhögt. Bara p g a det skulle jag inte må som jag gör. Klart för mig så känns det nog så besvärligt kan jag intyga. Jag undrar vad det är som gör att jag mår så pyton och känner mig så orkeslös. Man undrar ju verkligen vad det är som är fel eftersom jag inte är pigg. Mitt allmäntillstånd är helt sänkt och inget jag gör aktivt verkar påverka det hela.

Jag är ju glad i livet just nu med underbar sambo, härliga ungar, jättebra jobb och härliga arbetskamrater. Så rent psykiskt har jag ingen anledning att må så här. Med detta vill jag visa att jag inte mår psykiskt dåligt just nu och att jag är en glad person i grunden. :-)

Så är min hälsostatus idag alltså.

Inga kommentarer: