Translate

tisdag, september 15, 2009

Drömuppdrag

Min favoritpin under åttiotalet som var
del i kampen MOT främlingsfientlighet.
Rör inte min kompis. finns fortfarande klicka på länken.



I eftermiddag har jag fotograferat Sundsvall Dragons för matchprogrammen. Hur coolt är inte det att jag som amatör fått ett sånt hedersuppdrag. Tack Anders Öhrn för att du trodde på mig. Tack killar för att ni stod ut med en amatör som mig.

- lyckoprick idag -

Hälsan då? ;-)

Njaaa, inte min bästa dag direkt. Ser på mina blodsockervärden att det inte är konstigt att jag går i däck efter lunchen och måste sova. Värdena skjuter i taket och jag dräneras ju helt på energi. Sedan mår jag bajs hela dagen med illamående, trötthet och en längtan hem att vila. Jag älskar ju mitt jobb och vill vara PIGG där.

Kudos till alla er som kämpar där ute och som vågar tro på er själva. Ni är alla värdefulla - varken mer eller mindre än någon annan - ALLA LIKA MYCKET!

Inga kommentarer: