Translate

söndag, september 20, 2009

Har haft en jätterolig dag idag.

Har varit till Indal av alla ställen på gospeldag med eminenta Daniel Stenbaek och Malcolm Chambers. Som extra bonus var också Erika Sjödin där och hjälpte till. Det var jättekul med gamla godingar att sjunga till. Malcolm sjöng så vackert som han alltid gör. Daniel charmade soprantanterna totalt. De var nog lite kära i honom när kvällen var slut. Kul!

Massor med tack för superdag och massa fniss - ett och annat gapflabb blev det också.




Kören här ovan är Daniel Stenbaeks eminenta kör By Grace - lyssna och njut när de framför en av mina absoluta favorit medleys som finns att sjunga. Jag älskar den och hans kör har sjungit den i ca 10 år - lyckliga dem.

Jag är också tacksam att Christer mår lite bättre idag och att jag har fattat ett stort beslut. Jag ska sälja huset - jag har tröttnat på att betala massa pengar för något som jag inte nyttjar. Någon som vill överta ett hus i Viskan med strandtomt till Ljungan? Hör av er i så fall.

Inga kommentarer: