Translate

lördag, januari 16, 2010

Love




Att vara kär är alldeles underbart och det känns som jag hittat rätt den här gången.

Han sätter mig i centrum, kärlekens alla aspekter blommar och jag känner mig vacker och kvinnlig i hans närhet. Jag behöver inte stärka - för hans styrka är hans egen. Jag behöver inte ta hand om för han är självständig och jag behöver inte vara något jag inte är - för han älskar mig oavsett.

Visst har det blivit missförstånd mellan oss men vi vill reda ut dem och därför mår vi bra. Jag tycker han är för viktig i mitt liv för att bara vika undan och jag vill också förstå. Han behandlar mig likadant och jag tycker det är underbart.

Kan det vara så att 4 real är just det här. I am real and so is he.

Love you baby...


1 kommentar:

Anonym sa...

Härligt att läsa! Kram Ullis