Translate

söndag, februari 21, 2010

Jag fattar inte vad som händer


helt plötsligt har man gått och blivit attraktiv. Jag fattar ingenting. Trevlig nyhet är det i alla fall. Jag skulle kunna leva med detta. Det trodde jag aldrig skulle inträffa i ett helt liv där jag knappast fick den jag ville ha. När man ser hur en del utvecklats både som människa och som personer idag så undrar man ju hur i hela friden man tänkte.

Det är bra tur att man inte alltid får som man vill och tur är det att jag släpper taget, när det bara känns så fel. Detta måste man våga för sin egen skull än hur jobbigt det är. Ny erfarenhet som jag har fått. Något dyrköpt i vissa fall men ack så nyttiga.

The things that doesn't kill you makes you stronger - stämmer - det är bara det att det är så jobbigt när egot, självkänslan och drömmar får sig en riktig törn. MEN det har man med sig nästa gång.

Önskar er alla en underbart skön dag denna mycket tidiga söndag eller väldigt sena lördag. God natt,

eder struligaste vän på webben ... <3

Inga kommentarer: