Translate

måndag, mars 29, 2010

Livet är fantastiskt


Jag tycker så mycket om det nya livet. Mina nya erfarenheter - jag var nog verkligen tvungen att låta värka ut det dåliga för att kunna ta emot det nya med öppna armar. Jag är mer vaken och alert på vad jag möter idag. Jag är mer redo än någonsin att möta det goda och våga njuta av det.

Jag vet att jag är på väg att få det jag vill ha. Det jag inte vågar formulera ännu i mitt liv är på väg. Det som jag förtjänar kommer hända.

Jag ÄR värdefull och väljer att se mig som det. Jag ÄR fin som jag är. Jag ÄR kompetent. Jag ÄR stark.

Faktiskt så ÄR jag värd att få den JAG vill ha
Den jag vill HA är värd att få mig som sin

Det ÄR MIN TUR NU... NU måste MITT liv få börja.

Kom igen nu livet - sätt fart! Jag har väntat länge på dig.

Inga kommentarer: