Translate

lördag, mars 20, 2010

Våren vågad visa sig litegrann


sedan kom Fredag... DÅ kom SNÖ!

Jag vet att det är så och att fler bakslag i väderleken kommer. MEN lika trist är det i alla fall.

Annars är det kul att vara jag just nu. Uppvaktad av flera män känns speciellt, nytt och intressant. Det har aldrig hänt förr och jag njuter av uppmärksamheten också. Sedan agerar man ju inte på allt förstås. Det vore för jobbigt. Men som det är nu är det mer än fem karlar som är i åldrarna från 26 upp till 48 som uppvaktar. Hur kul som helst. Sedan så är det ju sådär att en liten fäbless har man ju för svarta killar så är det ju. Alltid snyggast på något sätt liksom. För även om vita killar/män funnits i mitt liv så är det också på något sätt dem som gjort mig mest illa i slutänden.

Det dröjer nog ett tag innan jag befinner mig i ett förhållande skulle jag tro. MEN å andra sidan vet man ju inte vad som händer.

Jag konstaterar följande;

1. Fick aldrig dejta i tonåren

2. Blev hånad någon gång av långvarig tonårskärlek (knäcktes helt då) Nu när jag sett denne Stefan som vuxen - även jag, någorlunda - så undrar jag. Vad i hela helv.... tänkte jag på?

3. Förhållanden jag haft har jag gett allt - och ibland är det för mycket.

4. Sex är nödvändigt för att må bra.

5. Skönhet kommer i alla former men jag föredrar; svarta män och drömmer om muskulösa svarta män. :-b

6. Som ungdom ansågs jag vara ful, fet och anskrämlig.

7. Som vuxen och 40 år finner jag att jag är lika - i min värld - ful, fet och anskrämlig. MEN nu helt plötsligt har något hänt... för många män har jag nu blivit attraktiv, mullig och härlig. Jag börjar nu få de män JAG vill HA.

Alltså - same, same but different. Jag gillar det.

8. Jag har lärt mig att avsluta saker, förhållanden och annat som inte fungerar tidigare för att må bättre.

9. Jag ÄR värdefull

10. Jag KAN uppnå det jag drömmer om.

SÅ, det känns rätt bra nu med andra ord. Sedan accepterar jag att likväl som många män föredrar smala och vackra Sylfider så har jag rätt att föredra Mandinko krigare, med svällande kön och muskler med maskulin framtoning mot vad som helst. It's my flavour som flickan sa.

Jag vill leva och jag tänker njuta av det goda som jag får uppleva i livet. Vare sig det är män, vin eller god mat. Skillnaden är bara att göra det med måtta. Det enda jag ska slösa med - utan att kväva någon stackare är - kärlek.

Kärlek, omtanke, närhet och sexualitet - med mått och sans.

Peace, over and out!

1 kommentar:

Anonym sa...

Du är varken ful, fet och anskrämlig... å det är dags att ändra den tankesnurran och självkänslan. Härligt med uppvaktning! Jag önskar dig all glädje och lycka. Kom ihåg bara att lära dig att älska dig själv först för den du är. Kram Ullis