Translate

tisdag, juni 29, 2010

Härlig dag


Idag har jag varit ute på långpromenad med Kirk Franklin som promenadsällskap i mina hörlurar. Det var jätteskönt. Det tänker jag göra om imorgon med. Härligt!

Väntar på att sonen kommer hem från jobbet på Birsta City och ska väl äta middag då antar jag. Har bestämt mig för att inte låta mig bindas av massa elände och använda mig av min förmåga att se livet från den ljusa sidan igen.

Imorgon är det ännu en långsam dag - vad jag vill jobba - sedan är det gospeldag i Forsa Kyrka, Hudiksvall på torsdag. Det ser jag fram emot jättemycket. Kom gärna och titta på konserten det brukar vara trivsamt.

Annat kul i livet då? Jo, min älskling och jag trivs ihop jättebra. Johanna kommer snart hem från besök hos pappa. Längtar efter henne väldigt mycket.

Inga kommentarer: