Translate

söndag, september 19, 2010

Idag är DIN viktigaste dag

Har du röstat? Det har jag. Jag är så lycklig och tacksam över att våra val är demokratiska och med väldigt lite våld inblandat.

Jag är däremot upprörd över påhoppet på Fredrick Federley som är en duktig man som jobbar hårt för Sverige och sitt parti. Så otroligt fegt att hoppa på honom.

Du är den viktigaste personen för Sveriges framtid idag om du ska rösta just denna dag. Vi som har förtidsröstat har ju redan gjort vår viktigaste ansträngning för i år och fyra år framåt.

Det går att välja mig och lägga en röst på Kristdemokraterna genom ett kryss vid mitt namn på valsedeln till kommunfullmäktige. Jag vill göra allt jag kan för att låta människor med olika funktionshinder både barn och vuxna få en orädd representant i kommunen.

Välj demokratin och använd din unika röst idag.

Inga kommentarer: