Translate

måndag, januari 10, 2011

Jag såg ursnygga stövlar som jag vill ha på rea idag.



Stövlarna har kostat 1 200 kr nästan och nu kostar de bara 299 kr. Skitsnygg med hög - hög klack. Svarta och går upp till knät. Hoppas, hoppas att de är kvar när jag får pengar. Blev kärlek vid första ögonkastet. Kan flytta över min softsula till dem från kängorna och bara känna mig fabulous.

Jag har beställt snygga höga pumps och en fin svart klänning till min konsert som jag har den 23 januari. Känns spännande att jag verkligen gör det till något speciellt. För mig är det något stort att ha egen konsert och jag börjar i det lilla med musikgudstjänst tillsammans med allra bästa Marie Ottosson på piano och orgel. Jag vill att det ska bli en fin kväll och jag tror verkligen vi kommer få till det.

Just nu letar jag något fint att läsa. Det kommer nog till mig när jag behöver det. Målet är att konserten blir lugn, nära och rofylld med varm humor som en del i det hela.

Kul att planera det framåt.

Nu ska jag gå och sova - natti natti -

PEACE

Inga kommentarer: