Translate

tisdag, januari 11, 2011

STATUS


Tävlingen - kom igen nu! Det är verkligen bra produkter kan jag försäkra och fina, hygieniska förpackningar. Jag vill att just DU ska vinna...

Idag har jag fått hem en tryckavlastande madrass och jag ska snart ta kvällsmedicin och studsa ned i sängen. Vore fantastiskt att få känna sig piggare och inte som en stel planka i kroppen när man vaknar. Hoppas, hoppas.

Coolast av barnen idag är äldsta sonen Jesper som rodde hem ett VG i Programmering A. Blir så glad att hans intresse får resultat. :-)

Planer för imogon då. Inte så många åt gången - Johanna i skolan, rörmokare hit för att påbörja i badrummet för hör och häpna - nu är det torrt!! SÅ om inget oförhappandes händer så har jag kanske ett fräscht badrum om tre veckor.

Annars så väntar jag bara på att få ärva mina oljekällor i USA av någon avlägsen släkting också.

Musik jag lyssnar på just nu; Last Train To Paris cd med Diddy för övrigt så är den awesome.


Inga kommentarer: