Translate

onsdag, oktober 17, 2012

❤ Underbar dotter inne på operation.

Dags att göra slut med trasig vänster axel. Inte mycket att spara.

Tänk att trots att vi varit med om byte av vänster armbåge och båda höftlederna, så är det fortfarande med samma oro. Nu var det ju dessutom nytt sjukhus och nya rutiner. Vi hittar inte i huset och personalen är ny. Ovissheten gillar jag inget vidare fortfarande.

Men jag vet att jag har mål i mun och att vi kan fråga och få svar på det vi undrar över.

Lite mer oviktigt i sammanhanget är dock att cafét är sämre än på ALB och i Lund. Maten är ju sådär... Får jag köpa paj en dag till kräks jag nog. Trodde nog de skulle vara bättre på vegetarisk mat.

Nu återstår väntan till jag kan gå till uppvaket och finnas där för min unge igen.

På fotot min dotters magnetröntgen...

Inga kommentarer: