Translate

onsdag, november 07, 2012

Har varit en tuff magdag idag...

Har haft så ont stundvis att jag blivt helt utmattad och bara kunnat sova. Tarmpaketet har varit hårt och kramperna många så fort föda ska passera tunntarmen. Smärtan är vass, kall och intensiv och strålar upp i kroppen.

Så nu har jag ätit mest riskakor med keso idag och en activia och ett par glas proviva. Det är märkligt att ontet liksom blir värre när jag försöker vara aktiv.

Imorgon torsdag har jag dock bestämt mig för att strunta i det. Jag vill börja göra helgfint. På fredag kommer god vän med go son och umgås med oss. Vi ska sedan äta middag tillsammans och umgås.

Tänker faktiskt göra vad JAG vill imorgon. Än sen då? Jag får väl sova sedan då... Hahaha!

Min kropp tål verkligen inte mycket hur gärna jag än vill. Jag hade några energifyllda dagar förra veckan. Vad jag njöt av det. Det är det roligaste jag vet. Just de dagarna då jag kan komma ihåg hur det var när jag orkade hur mycket som helst. Vad hände?

Jaja, mitt liv har blivit så här men måhända kommer en förändring snart som ger mig en något piggare kropp några dagar ibland. DET vore fantastiskt!


Inga kommentarer: