Translate

måndag, november 05, 2012

Vad jag älskar denne mannens musik och grattis till mig själv i förskott! Inte dumt alls. Den här gången hade JAG bästa platsen i publiken dessutom. Längst fram i mitten. WOW! Fullständig lycka. Som vanligt var konserten ösig, varm, nära och alldeles underbar. Det var en härlig känsla när hela publiken var som en jättekör.

Det enda som var lite, lite smolk i bägaren denna gång var att Samuel Ljungblahd inte kom och var förakt. Men grattis till honom som blev far för tredje gången till ytterligare en liten tjej! Tycker det var ett riktigt beslut, heja dig!

Det är skönt att vara hemma i sitt eget hem, med kända människor man älskar och två underbara hundar. Livet är inte så dumt när man har allting man behöver i detta plus gospelmusiken.

Jag är uttröttad nu och magen gör ont ... men nu ska jag strax sova.



Tack för ordet!

Inga kommentarer: