Translate

torsdag, oktober 17, 2013

Själavärk, själakraft

Ja, nu har jag landat efter Gospelfestivalen och allt annat som har varit. Vilken fantastisk resa dessa två år har inneburit. Jag har lärt mig massor om mig själv, min förmåga och vad uppsatta mål och tydliga målbilder kan innebära. Nu kan jag säga att vår första festival blev en succé. Fantastiskt! Vi har talat om att ha en om två år igen :-)

Kul också att andra människor ser och tar efter mina idéer och mina tankar. Jag ser att jag påverkat andra som nu tar efter och det känns helt okay. Undrar vad mitt nästa projekt ska bli att ta itu med?

Jag står inför ett liv med stora förändringar och de tar sin nya start nu och förädringar är inte lätta, för då vore det inte viktiga förändringar. All utveckling kommer med en själslig växtvärk och där står jag just nu.

Det värker i min själ nu när jag utvecklas till mer mig själv än någonsin. I detta följer en hel del ångest som jag inte kan häva av mig själv och jag inser nog att jag står där jag är idag med denna själavärk tack vare att jag vill utvecklas och bli bättre än en äldre version av mig själv.


Inga kommentarer: