Translate

torsdag, november 21, 2013

Det är inte lätt när det är svårt

Jag älskar mina smarta barn, nu unga vuxna. Idag kläckte min dotter ur sig något bra igen. Underbara unga kvinna!

Hon sa att hon talat med någon fin vän och då hade hon varit less att folk bara MÅSTE ha en åsikt om andra hela tiden. Det gällde då min förestående flytt/uppfyllande av dröm m m att göra. Jag förstår ALLTID vad hon menar för hon sa att, folk har nog svårt att klara av dig och det du berättar om för att antingen är du JÄTTEGLAD och allt är bra eller tvärtom. Det är ju sant! Men som personligt inlägg i det så är jag ju oftast mest jätteglad hela tiden. Hahaha, ja, det kan nog också vara nog så irriterande det med.

Det är liksom så med mig, jag är mycket av allting, det är okay det med. Vi måste finnas alla sorter, det finns ju de som är samma oavsett vad de blir utsatta för eller vad som händer i deras liv. Lite lagom beiga så där, det är också ok. Vi är olika allihop och det är det som gör oss så underbara!

Lova mig att du är alldeles underbar på DITT sätt. Det duger bra det! Jag gillar olika av allt!


Inga kommentarer: