Translate

söndag, november 24, 2013

Det där med att inte ha distans till det som händer..
















Bilderna är från min lägenhet som jag hyr av Din Bostad. Vill du hyra denna vackra bostad så hyr de ut den omgående till dig om allt stämmer för dem. Hyra 5 200 ca och elen e-on går på ca 400 kr/mån, 72 kvadrat stor. Com Hems basutbud för teve finns och möjlighet att teckna bredband med Telia. Tvättstugan i sutterängplanet med hiss i huset. Lärkvägen 3, Bredsand.


Det är verkligen svårt att distansera sig ibland tycker jag. Jag har haft en hemmaloppis idag och visserligen kom mina närmaste men jag hade nog hoppats på fler. Lite jobb har jag ju trots allt lagt ner på det. Jag fattar också att det är söndag, jajaja. Det är bara så att det är få människor som verkligen finns där när du verkligen behöver.

De du hittar eller som väljer att lägga tid på dig kommer helt oväntat som gåvor in i ditt liv och det är också fantastiskt. Jag vill verkligen inte vara otacksam på något sätt och det är jag inte. Jag gör helt enkelt ett nytt försök nästa helg. Har jag tur får jag dessutom hyra ut lägenheten bums. Det skulle vara väldigt bra det för då måste jag ju få tillbaka hyran jag har betalt för nästa månad.

Jag tänker inte deppa ihop även om jag blev lite ledsen. Allt ordnar sig till slut det gör det alltid.

Provar igen nästa söndag!

Förutom det som kommer på bilderna finns tavlor, kristallglas, lite belysning, lite möbler m m.






Inga kommentarer: