Translate

fredag, november 22, 2013

Du är din egen lyckas smed!

Precis så enkelt och så svårt är det.

När du väljer att ta dina beslut för din egen skull, när du väljer att må bra och när du väljer att utvecklas då blir du ostoppbar.


Sorry!

Lev ditt liv som du vill efter dina val men kräv inte att jag ska följa och leva efter dina! Jag är vuxen och har klarat av en massa skit i mitt liv utan att hemfalla åt elakhet, brottslighet eller att tvinga på andra att leva som mig. Det ger dig ingen rätt att tvinga på mig det som DU anser vara vederhäftigt och sant för när det gäller livet så är det högst subjektivt och personligt. FAKTISKT!

Jag säger det som det är och du får tåla det eller inte, det är också ditt eget val. Jag tänker må bra, vara lycklig, vänligt och respektera andra i alla fall. För just så stark är jag.


Inga kommentarer: