Translate

onsdag, november 13, 2013

Förberedelserna fortskrider

Nu börjar saker och ting att rulla. Har dock några frågor jag behöver får svar på ännu. Men det löser sig nog eftersom. Tid är bokad för att skaffa hundpass och ge Disa första vaccinationen mot rabies. Det behövs två innan hon får komma in i Storbritannien. Håller på att ta reda på vad det kostar för henne att flyga dit och HUR man ska lösa det. Hoppas verkligen inte att det är för dyrt för då måste jag nog fundera över hur vi ska göra.

Livet är verkligen inte lätt men jag hoppas att jag hittar nya lösningar på problemen.


Min lovebug är så viktig att det är svårt att tänka sig att leva utan henne. Vi håller tummar och tår.

Jag är glad att det finns hjäp att få i Bradford och att jag nu också får hjälp i bostadssökandet. Det är svårt att få en lägenhet utan referenser där och det är svårt att ha sådana när jag inte bott i landet förut. Det kommer också att lösa sig det också, det är jag helt övertygad om.

Jag ser fram emot mitt nya äventyr för jag inser nu att skytten i mig kräver sitt. Jag har assendenten i Junfrun och den delen av mitt komplicerade jag har fått sitt hittills i mitt liv. Nu är det dags för skytten att få dominera.


Inga kommentarer: