Translate

måndag, december 09, 2013

Laddar för att påbörja utstädningen imorgon...

Nu börjar det allt dra ihop sig - wiiee!

Imorgon börjar jag städa ur köket för det är det som tar mest tid när det gäller flyttstädning. För mig brukar det ta en arbetsdag för att göra det. Jag är så himla petig och tänker på alla gånger jag har flyttat in efter andra och fått börja med att städa för att kunna bo där.

Jag håller också på att ladda iPoden med musik för här måste det promeneras igen. Jag har deppat lite efter Disa flyttat då jag varit ensam, ätit för mycket godis och druckit för lite vatten. Inte konstigt att jag gått upp lite i vikt då. Jag måste ju röra på mig gubevars.

Idag har jag varit med på en plåtning för en annons i Sundsvalls Tidning som kommer på helsida på lördag. Jag och tre andra personer är på bilden. Ska bli kul att se sig själv i så stort format, eller inte?!

Tänker vila till mig litegrann idag och bara vara hemma förutom en prommis ikväll då. Det skulle ju bli lite mildare till kvällen. Jag ska sova i min sköna säng och bara njuta av att vara inomhus i värmen.



Inga kommentarer: