Translate

lördag, december 14, 2013

Mina sista skälvande minuter som innevånare i Bredsand...

Snön lyser vit mot taken då det faktiskt snöar en del just nu. Det är ganska vackert med snön som stilla faller. Allt jag kan göra innan de kommer de som ska bära är nu gjort och jag sitter och vilar lite framför datorn. Snart ska jag ta mig in till stan och bo hos min mamma till jag tar flyget till England. Magen har blivit betydligt bättre efter att ha varit öm ett par dagar och jag tolkar det som en protest mot stressen jag känt inför att hinna all städning innan flytten. Nu känns det bättre och jag vet att jag hinner. Skönt! Min ryggmuskulatur däremot på höger sida ovanför korsbenet tyckte att det just idag var alldeles utmärkt att hitta på att krampa. Inte skönt men efter att ha masserat och fortsatt att röra på mig så känns det lite bättre i varje fall.

Det känns skönt och lite vemodigt att lämna Bredsand samtidigt. Skönt för att känna att jag är på väg och vemodigt för att det är den finaste lägenheten jag någonsin haft. Underbara grannar som jag kommer sakna och vacker omgivande natur. Det har varit fantastiska månader som jag bott här och nästan ett år blev det.

Idag ska jag komma ihåg att köpa tidningen också då jag faktiskt är med som fotomodell. Väldigt otippat men så är det ;-b

Ha en underbar dag alla!



Inga kommentarer: