Translate

onsdag, december 04, 2013

Nu går det snabbt...

Tillåt mig ett wiieee!

Nästa helg är min sista här i Bredsand i den finaste lägenheten jag någonsin haft med de mysigaste grannarna och vackraste omgivningarna. Känns lite vemodigt nästan. På Lucia förväntar jag mig att tömma lägenheten så det blir bara städningen kvar under helgen.

Då kommer jag vara en bit på väg. Jag ska bo hos mor till jag tar flyget till Leeds/Bradfords flygplats. Blir bra det att hamna nära både mor och barnen så jag kan gå emellan.

Idag tar jag mig dock inte ur lägenheten heller. Jag blev förkyld och trots att inte mina symtom är jättejobbiga. Jag hostar och har lite feber så tar tröttheten kol på mig. Idag är jag skönt avslappnad i nattlinne hela dagen. Japp, en sorglig uppenbarelse med andra ord.

På måndag ska jag vara med i en kampanj för Sundsvalls Tidning och ska fotograferas i vackra Stenstan. Det gäller att vila till mig så jag känner mig fräsch till dess. Det ska bli kul. Dessutom kommer jag vara med i Härliga Hund och tidningen Må Bra nästa år så spåren av mig kommer landa lite smått och dröja sig kvar efter min flytt.

På lördag fyller mitt vackra underverk till dotter nitton år. Fantastiskt vad tiden rasar förbi, det gäller att ta chanserna som bjuds och leva medan man orkar.


Min dotter Johanna Eriksson, 19 år på lördag.

Jag är lite så där barnsligt stolt över alla mina barn då de är begåvade på olika saker. Min dotter är förutom att hon är vacker också smart, klok, vänlig och empatisk. Hon är superestet som gillar mode, makeup, konst och musik. Johanna både sjunger och skriver lite musik dessutom ibland. Hon är vegan och kattälskare. Hennes katter heter Sankte Per, Yoshi och Celis alla hankatter med härliga personligheter. Vill ni lyssna på henne så kan ni göra det här, vill ni dessutom ha bild till kan ni se det här. Så lite otåligt i förskott så där, GRATTIS JOHANNA!



Inga kommentarer: