Translate

måndag, december 30, 2013

Nu har jag varit här ett par dagar...

Det är så mycket som händer i mitt huvud och i mitt inre. Det är kul, svårt och alldeles underbart att ha så mycket att lära sig. Jag har det fantastiskt bra måste jag säga.

Jeanette är mysig och snäll, hennes Cristopher är också snäll. Känns trevligt att vara lite bortskämd måste jag säga. Har sån tur att jag slipper laga middag eftersom hon gärna lagar mat. Det har inte varit svårt överhuvudtaget att bli vegetarian igen heller. Jag trivs bättre med mig själv.

Det slog mig just ikväll att anledningen till att mitt sovrum är mycket varmare på kvällen handlar om lampan i taket. Den kopplingen har jag inte gjort tidigare *himlar med ögonen åt mig själv* Undrar om jag ska låta den vara tänd litegrann tidigare på dagen också?

Min älskade Iron Man går nu på 4film och jag försöker titta på den fast bilden är lite pixlig av blåsten ute.

Jag fick jättefina byxor idag av Jeanette och så köpte jag Terry Pratchetts bok Wyrd Sisters, den ska jag läsa och fnissa högt framöver här. Det är kärlek det, jag älskar Diskvärlden.

Här i Bradford har det varit 6 grader varmt idag och det blåser rätt bra. Jag kommer inte kunna ha på mig täckjackan just nu då den är för varm. Tur jag tog med mig Fjällrävenjackan.


Dagens foto på mig... Ser ni vad jag börjar få mycket hår? Ha en härlig måndagskväll alla.

Inga kommentarer: