Translate

lördag, februari 01, 2014

Laddar mentalt för att flytta... IGEN

Den här gången så blir det nog jättebra som det känns. Just nu kurar jag och Disa inne på rummet och håller oss ur vägen så mycket vi kan.

Ikväll är det melodifestivaldags igen, härligt. Jag ska göra ett ryck och sortera och packa om mina grejor strax så jag vet vad jag har och inte. Längtar till jag kan få hänga och lägga in kläder och slippa ha det stökigt runtomkring mig. Jag gillar det inte alls.

Jag hoppas också kunna få tillbaka lite av pengarna jag betalt i hyra eftersom jag tycker att 4000 kronor för EN vecka känns lite väl magstarkt. Behöver ju som sagt de pengarna själv.

Idag har jag köpt lite mer till Disa iform av ett tuggben och skulderblad på Djurmagasinet. Dessutom är det ju alltid bra att ha bajspåsar så det köpte jag en laddning till.

Har köpt alkoholfri öl att ha till min goda macka som jag ska ha som middag ikväll. På den blir det ishavsröra och avocado - mumma vad lyxigt!

Just det såg att det fanns schabloner och spraybara reflexer på Djurmagasinet. Det MÅSTE jag köpa när jag får pengar nästa gång. Himmel vad smart, särskilt för någon som mig som vill ha reflexer men som ständigt glömmer att köpa dem.

Vad tror ni om mello ikväll då? Jag kommer heja på Yohio i vanlig ordning så sjukt duktig och klok som han är. Supertalang verkligen!

Jag har varit i Tyresö Centrum för första gången idag och tyckte att det var mysigt där. Igår var jag till stallet med Disa och Nikita (dottern i lgh jag ska flytta till), jättegullig tjej. Hästar var snygga, coola och lite läskiga tyckte mitt hjärtas kärlek.


Inga kommentarer: