Translate

onsdag, januari 29, 2014

Jag är alltid så ödmjuk inför vänliga människor

Jag är så tacksam att det finns andra som likt mig försöker vara vänliga mot människor vi möter. Visst inte är vi väl felfria eller bättre än andra på något vis men att vi försöker är ju gott nog. Det jag hoppas är ju att jag lyckas för det mesta. Jag är också tacksam att någon väljer att se mig och att tycka det är värt att vara vänlig mot mig. Jag har haft tur med både boendet i slutändan och behöver nu bara flytta ett hus längre bort vilket är tur eftersom jag och Disa älskar naturen här ikring. Tyresö är vårt hem nu och vi har fullständigt fallit pladask för omgivningarna här. Idag var vi ute på en långpromenad på en timme och tio minuter. Himmel vad jag har saknat dem och det är alldeles lagom kallt här ute med. Nu dricker jag lite cola zero och har en lugn stund. Disa har rullat ihop sig till en kringla och sover här bredvid.

Nä, nu måste jag sätta fart, ska in på Hööks City innan jobbet och köpa Disa ett nytt koppel. Det hon har nu är fullt i knutar och det ser så slafsigt ut.




Inga kommentarer: