Translate

onsdag, mars 26, 2014

Så sjukt glad!

Jag fick jobbet jag sökte... ja, ett av många! På tisdag börjar jag mitt nya jobb så då måste jag köpa ett par inneskor att ha som jag kan variera med mina träningsskor som jag har på gymmet.

Känner mig stolt idag och är lite lätt överlycklig faktiskt. Nu hoppas jag bara att jag gör bra ifrån mig och att frågan om hundpromenader kommer att lösa sig så blir det kanon. En liten downer är ju att det inte funkar med kören OM jag inte kan sluta lite tidigare på måndagar då. Knappast det första jag tar upp men det är dock jobb på helgerna också ...

Så sjukt glad bara.


Något av det svåraste som finns att försöka leva efter men ack så viktigt. Trägen vinner heter det ju och jag har överbevisat mig själv. Jag är värd något och jag har potential. Tack för det.

1 kommentar:

Jess sa...

Grattis till jobbet! Här haglar ju goda nyheter!