Translate

söndag, juni 01, 2008

Det är dags nu igen...


... tvättmonstret är i farten. Hur kan det komma sig att jag bara orkar tvätta en gång i månaden egentligen? Jag kan bli precis galen på mig själv för det ibland. Jag ska diskutera med mig själv och återkomma med resultatet av hur jag ska få till en rutin som passar för att skärpa till mig. Kanske det är så enkelt att jag får ta och ta min tvättmaskin från huset och installera i lägenheten för att komma ur detta?

Ja, ja - anyway...

Det blev 7 maskiner på en månad så jag antar att facit är rätt ok ändå. Jag tvättar ju två täcken, två filtar och sängkläder i detta antal maskiner också. Nordeken har ännu inte satt upp ny tvättvinda så jag får vänta innan jag kan njuta av den doften. Kanske jag tar mig i kragen och köper en torkställning den här månaden så man kan hänga ut lite kläder i alla fall?!

VÄÄÄÄLDIGT intressant att följa min inre dialog om tvättning, eller hur?

Hahahaha, jag tror att jag lägger ner detta för idag. Måste fått solsting om jag tror att detta kan intressera er...

Ha en fantastisk början på arbetsveckan imorgon alla ni som läser - jag återkommer då med något intressantare - HOPPAS jag.

//Enastående mamma

Inga kommentarer: