Translate

måndag, juni 02, 2008

Sitter här med en dunderförkylning..

... men gläds åt att det fortfarande är vackert väder ute. Inte lika varmt som igår men alldeles underbart ändå. Jag har precis tagit ett bad för att försöka få det att lossna i bröstet och i bihålorna. Bläärrk, det är så mycket tjockt elände där att det är svårt att andas.

Konstigt att man kan må illa och vara urhungrig samtidigt. Det fattar jag inte riktigt hur det går till.

Idag blir det nog inte många knop men jag kan glädja mig över att tvätten är avklarad och jag diskuterar fortfarande med mig själv hur jag ska göra *fniss*.

Idag ska jag nog laga fläskfilégryta med pasta till barnen och broccoli till åt mig. Det kommer bli mumsigt värre det. Ska nu leta fram något intressant åt er att läsa om på bloggen..

Så länge...

Peace,

//Enastående mamma

Inga kommentarer: