Translate

torsdag, september 04, 2008

Mår väl inte riktigt hundra idag - kan jag ju säga...


... min dotter mår skrutt, min pojkvän mår skit och jag mår dåligt för att de mår dåligt.

Johanna har besvärligt med sin reumatism och är utslagen idag och Christer tampas med mycket svåra beslut (som han måste fatta själv utan min inblandning) och jag älskar dem båda högt och skulle göra allt för att ta bort deras smärta om jag bara kunde.

Idag har jag migrän på gång p g a stressen och oron för två av de viktigaste fem personerna i mitt liv. Men som sagt - livet går upp och ned - nu är det definitivt nedåt idag. Jag är stressad också p g a det här och har fått massor av smärtsamma utslag runt munnen. De gör jätteont och blotta tanken att sminka över dem är outhärdliga.

Idag blir det bara av att lufsa ut med hundarna, kanske ta en långpromenad för att få oron ur kroppen.

SÅ tänk gärna på mig idag och ni som tror på Gud - be gärna en bön för oss om ni har tid.

//oroligamamman

Inga kommentarer: