Translate

måndag, oktober 13, 2008

Härligt med smarta vänner...


http://supermamsen.blogspot.com/ och http://www.zofiaandersson.blogspot.com/ Supermamsen för att hon är så vidsynt och Zofia för att hon gick till frisörlinjen i Sundsvall och klippte sig så snyggt.


Nu kan jag och min underbara dotter klippa oss båda för samma pris som en och samtidigt hjälpa någon annan i sin utbildning. Det är det bästa jag vet att kunna skapa win - win situationer.


Kolla gärna in Zofias blogg och se hur vacker otroligt nog kunde bli vackrare - jag veeet helt galet juh. Supermamsen har en blogg där det alltid händer något nytt och kul. Hon är en mycket välutbildad smart kvinna som har mycket till oss andra att dela med sig av - det bästa är att hon gör det på bloggen också.


Så tack för att ni finns och tack för att ni är så generösa och delar med er båda två.


Kram,


//Harriet

2 kommentarer:

Supermamsen Green World sa...

Tackar och bugar ...Blir så glad över ...att få bli smickrad...TACK TACK

Unknown sa...

Jag smickrar aldrig - jag säger bara vad jag tycker. Jag menar det verkligen.

Kramar i massor och tack. Det behövs fler människor som dig i världen.

//Harriet